.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره
مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی پایگاه‌های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید سعیدفطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر استان خبر داد.

او افزود: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین روزه دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با قدردانی از کمک و همراهی خیران و مردم خیراندیش مازندران از جامعه هدف بهزیستی، افزود: خیران و عموم مردم روزه دار می‌توانند با اهداء زکات فطره و کفاره روزه خود به سازمان بهزیستی، ما را در خدمت رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.

بریمانی با بیان اینکه جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد، ادامه داد: نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر وجامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

او با اشاره به روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت فطریه، گفت: علاوه بر اسقرار صندوق‌ها در میادین اصلی شهرستان‌های استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران برای دریافت کمک‌های نقدی، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ متصل به شماره حساب مشارکت‌های مردمی و شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی آماده دریافت زکات فطریه هم استانی‌ها می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.745 seconds.